Ana Sayfa Tanıtım 28 Ağustos 2020 42 Görüntüleme

Modernleşmeye başladığımızda mahremiyet ihtiyacı varmıdır

Modernleşmeye başladığımızda mahremiyet ihtiyacından mıdır, ahlaki baskılardan mıdır bilinmez hatunların azgınlığı hoş karşılanmaz oldu. Hanım kendini naza çekecek, beyler ise bunun cenkini verecek. Geçenlerde hayvanların yaşantısını izliyorum, bildiğimiz ayı partnerini becerebilmek adına kendi ırkından her kim varsa yenmek zorunda kalıyor. Sonra bize dönüp baktım, fark göremedim inanır mısınız? Tabi ben istisna olabilecek kızlardanımdır. Çünkü biriyle beraber olabilmem için aşırı zeki, yakışıklı, zengin filan olmasına gerek yoktur. Çoğunuza saçma gelecek belki bir söylemi, belki tatlı telaşı, heyecanı, sadece azgınlığı da olabilir bana çekici gelir. Sırf o yüzden takılır, biraz daha tanımaya çalışırım. O süreçte de gösterip elletmeme çabasına girmem, veririm direk.

Gözlerime ağırlık çökmüş ekranın karşısında neyi yazıya döksem diye bakınıp duruyorum. Göğüslerime gider ellerim, fotoğraflara bakıyorum fazlasıyla iddialı olduğum anlaşılıyor. Kalçalar, yüzüm, gözüm… Bütün doneler orada varken tekrardan kelimelere dökmek anlamsız geliyor. Karaktere gireyim diyorum onu da zaten başlarda biraz anlattım. Müzik dinlemeyi seviyorum desem size katkısı ne olacak? Neticede avrupa yakası eskort becereceksiniz, beraber müzik zevkinizi sınamayacaksınız. Madem öyle bitir ilanı diyor içimdeki benlerden biri. Bu sefer de eksiklik hissediyorum, yeterli gelmeyecekmiş gibi oluyor. Yanılıyor muyum, bu konuda aradığınızda konuşalım istiyorum.

Esmer afetliğimin yanı sıra izah edilebilecek birkaç detay daha geldi zihnime. Efenim arzu ediyorsan seni burada misafir edebilirim. Aşırı konfor aramıyorsanız, derli toplu, temiz olsun diyorsanız beklentinizi karşılayacaktır. Yalvar yakar taktırdığım klimanın ceremesini hala çekiyorum, kirayı arttırdı kevaşe sahibem. Fakat gelenler çok bunalıyor, pervane yeterli olmuyordu. İstanbul bayan eskort kendini kasmasın, ben onu rahat ettiririm evimde diyorsan ona da tamamım. Otele de gidebilirim ama oraya vereceğimiz parayla gel beraber yardıma ihtiyacı olan birine yardım edebilir. Neyse yine sıkıldım bakın, arayın da konuşalım işte yahu!

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

https://www.pzsam.com
tiny house
escort alanya alanya escort beylikdüzü escort sex izle
https://www.donaldsonville.org eryaman escort konya escort konya escort bodrum escort antalya escort
istanbul escorts
istanbul escort
istanbul escorts
istanbul escort
istanbul escort
antalya escort istanbul escort http://antbox.org şirinevler escort beylikdüzü escort bayan şişli bayan escort
halkalı escort şirinevler escort çapa escort